Handelsbetingelser


 
   

Generelle oplysninger

Frirummet v. Lisbeth Inge Mohr
32369626
Vestergade 41, 5970 Ærøskøbing
bethmohr.dk@gmail.com
51518976

 

Betaling

Frirummet modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, MobilePay, Bankoverførsel. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

Beløbet hæves først på dit kort ved betaling. 
 

 

Fragt/levering

Frirummet tilstræber at afsende ordre næstfølgende hverdag efter køb.

Vi sender til hele Danmark. Fragtpriser fra 80 kr. Varer vil blive leveret til Pakkeshop.

Vi leverer til udlandet og Færøerne og Grønland efter særlig aftale og betaling.

Dine varer sendes med Post Nord, DAO, Bring eller GLS.

Din vare vil blive leveret 1-8 hverdage efter bestillingen – afhængig af din modtageradresse – om adressen er i Danmark eller udenfor Danmark.

For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

 

Fortrydelsesret/Malerier

Vores reklamationsret gælder for synlige skader på maleriet. Du kan få ombyttet maleriet eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Frirummet vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav. 

Der er ikke returret efter køb.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen.

Varens stand ved returnering: Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt ved returnering.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til:

Frirummet v. Beth Mohr

Vestergade 41

5970 Ærøskøbing

bethmohr.dk@gmail.com

Senest 14 dage efter modtagelsen af din reklamation, håndteres reklamationen efter ovenstående handelsbetingelser.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

Fortrydelsesret/Kurser

Depositum betalt ved tilmelding til kurser tilbagebetales delvist ved framelding senest 1 måned før kursusstart - dog fratrukket 1.000 kr. i administrationsomkostninger som ikke refunderes.

 

Fortrydelsesret/Tryk

Vores reklamationsret gælder for synlige skader på kunsttrykket, som ikke er opstået ved udpakning af trykket. Du kan få ombyttet trykket eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Frirummet vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

Der er ikke returret efter køb.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen.

Varens stand ved returnering: Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt ved returnering.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til:

Frirummet v. Beth Mohr

Vestergade 41

5970 Ærøskøbing

bethmohr.dk@gmail.com

Senest 14 dage efter modtagelsen af din reklamation, håndteres reklamationen efter ovenstående handelsbetingelser.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Afhentning i butik

På vores webshop er det muligt at vælge at afhente vores produkter på Vestergade 41, 5970 Ærøskøbing efter forudgående aftale. På denne måde er det muligt at betale for en vare online, for derefter at afhente varen fysisk i vores butik. Da varen afhentes i vores butik, så gælder samme vilkår, som når du handler fysisk i vores butik.

 

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

Navn

Adresse

Telefonnummer

E-mailadresse

Oplysning om hvad du har købt

Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte bethmohr.dk@gmail.com. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk


 Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

 

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 27.02.2023